واسه سزارین دومم زیرمیزی میگیرن؟

۱۸ پاسخ

بله اگه بیمارستان خصوصی بری و بخای دکتر خودت انجام بده میگیره

چرا نگیرین. میگیرن

کلا میگیرن چ دوم چ دهم☹️

فکر کنم دکتر خودت بخوای عمل کنه بگیره

بستگی به دکترت داره

نهه نمیگیرن

آره میگیرن من دکترمو عوض کردم چون دومه برام

ارع میگیرن خود دکترتو اگ انتخاب کنی
ولی اگ با پزشک شیفت همینجوری بری بیمارستان ازت نمییگیرن

اگه بیمارستان دولتی بری و اینا فک نکنم ولی من دکترم بیمارستان خصوصی میره ۲۰تومن می‌گیره

آره عزیزم

اره ولی کمتره مبلغش

وقتی حاملگی اول سزارین شدی بعدیا هم سزارین هست چرا باید زیر میزی بگیرن

بله دکتر من سزارین اولم با خودش بودم ولی الانم باز گفت میگیره

اگ بگیرن خودمو پاره میکنم دگ🤣

بستگی داره من سزارین سومم دکترم گفت اگه بخای خودم بیام عملت کنم باید بهم دستمزد بدی

آره متاسفانه میگیره دکترم فرقی براش نداره سزارین اول باشی یا دوم

ننننه

نه.

سوال های مرتبط

مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی