ماما همراه برای چی میگیرن؟ طبیعی یا سزارین هم لازمه؟

۳ پاسخ

ماما همراه برا طبیعی خیلیی خوبه کمکت میکنه زودی زایمان کمی کمتر درد بکشی هواتو داره از تجربه بچه اولم میگم خیلی خوبه ان شاءالله ک دو ماه دیگ زایمان میکنم حتما ماما همراه میگیرم ک بجای ۶ساعت درد فقط دو سه ساعت درد بکشم و تموم😍😍✅️

اینکه بیاد بالا سرت ولی خصوصی خودش انجام میده بخیه هارم خودش می‌ زنه از اول تا آخر زایمان کنارته

طبیعی
سزارین عمل
نیازنداره

سوال های مرتبط

مامان فرداد مامان فرداد هفته سی‌وپنجم بارداری