وزن دهی نان بیشتره یاآپتامیل!؟

۸ پاسخ

نان فقط

عزیزم من پسرم ۴ روز تو شهید مطهری ارومیه بستری بود اونجا خودشون نان دادن بهش .گفتن بهترین شیر نان هستش و منم همون نان رو ادامه دادم وزن دهیش خیلی خوبه

بهترین شیر نان هست ب شرطی ک یبوست نیاره
برا پسرم عالیه

من روزی یکبار میدم به بچم اما از گوشه دهنش همه رو میریزه بیرون قورت نمیده
ببلاک میدم

نان بیشتره بخاطر همین یبوست بیشتری هم میده و مزش مزه اهنه

صددرصد نان

کلا اپتامیل وزن دهی نداره

برا بچه من نان

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۷ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۱۲ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان Lena👶🏻💗 مامان Lena👶🏻💗 ۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ایلمان💙 مامان ایلمان💙 ۱ ماهگی