نان فقط
عزیزم من پسرم ۴ روز تو شهید مطهری ارومیه بستری بود اونجا خودشون نان دادن بهش .گفتن بهترین شیر نان هستش و منم همون نان رو ادامه دادم وزن دهیش خیلی خوبه
بهترین شیر نان هست ب شرطی ک یبوست نیاره
برا پسرم عالیه
من روزی یکبار میدم به بچم اما از گوشه دهنش همه رو میریزه بیرون قورت نمیده
ببلاک میدم
نان بیشتره بخاطر همین یبوست بیشتری هم میده و مزش مزه اهنه
صددرصد نان
کلا اپتامیل وزن دهی نداره
برا بچه من نان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.