۳ پاسخ

دیگه وارد دو ماهگی میشن تایم خابشون کمتر میشه

خب وقتی نمیخوابه چرا میندازی رو پا اگر آرومه بذار زمین پیشش دراز بکش هم خستگی پا و کمرت در میاد هم اونم خسته میشه بازیش تموم شد بنداز رو پا با دو تا تاب میخوابه

نگاه دوساعته تکون میدم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان نِلی مامان نِلی ۱۵ ماهگی
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی