میگن بعد به دنیا اومدن درست میشه
انشالله درست میشه
چرادیرفهمیدی
من انومالی نرمال بود سونو رشد یدونه ازکلیه هاش ورم داشت
منم انومالی تا الان داره
عددش بیشتر نشده ولی
مال منم داره خیلی استرسش دارم میگم خدایا اومد دنیا نداشته باشه
عزیزم توی انومالی متوجه شدی؟
ایشالا که رفتی سونو رفع شده باشه...عددش چقدر بود اخرین بار؟؟
منم نی نی ورم داره هر بار میرم بیشتر شده😭
ادرار برگشت میخوره به کلیه برای همین نشون میده من انومالی رفتم ۴ بود
رشد رفتم گفت برطرف شده
نگران نباش برطرف نشه با اولین ادرار بعد بدنیا اومدن درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.