۴ پاسخ

اسپری بینی کلداماریس مخصوص بچه ها و نوزادان(رنگش آبیه)(این تو داروخانه ها هست) یا اسپری بینی استریمار مخصوص بچه ها(سیسمونی فروشیا دارن) بگیر بزن براش

قطره بینی سدیم کلراید هر ۶ ساعت دو قطره براش بریز

رفلاکس داره حتما؟؟؟

قطره براش بزن

سوال های مرتبط