۳ پاسخ

واسه من ۰.۷ بود دکتر گفت خیلی خوبه.الان اینجور‌گفتی منم استرس گرفتم

مال من دو بود بهم گفتن ۱/۵ نرماله.
ولی گفت در کل خوبه

مگه دکترت ندیده عزیزم چی گفت دکترت

سوال های مرتبط

مامان علی و 🩵 مامان علی و 🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری