من شیردوش دستی فیروز گرفتم سر دخترم راضی بودم به شدت
بنظرم بستگی به شیر مادر داره نه شیر دوش
هر چقد هم بچه بمکه شیر بیشتر میاد
من برقی نخریدم
کرایه کردم ی مدت
سلام مامانی جونی تجربه ات از شیر دوش چی شد؟
خوب چرا اصلا بدوشید خوب بده بچه بخره چرا من هیچوقت شیر دوش استفاده نکردم🤔
عزیزم شما یبار یه چیزی گفته بودین برای درد دندون استفاده میکردین گفتین آب روی آتیشه میشه بدونم چیع؟ همسرم دندونش درد میکنه یاد پیامت افتادم
من شیردوش برقی این شکلی دارم اما یه مارک دیگه خیلی خوبه راضی ام اما
ب نظرم اگه میتونی از این پرتابل ها بگیر که میزاری تو لباس
از این بابت راحت تره که میتونی به کارهات برسی
من این مدل داشتم ولی مارکش این نبود راضی بودم واسه من که نزدیک دو ماه دوشیدم خیلی کمک کرد
عه تو زایمان کردی دختررررر مبارکه قشنگم
من پارسال گرفتم برای من که اصلا فایده نداشت البته من شیرم خیلی کم بود دخترخالم اونت گرفته بود راضی بود البته پارسال من اینو دوتومن گرفتم اون بیست تومن گرفته بود
از زایمانت بگو طبیعی یا سز؟
شیر دوش کم کم ب بافت سینه اسیب میرسونه گلم اگه با دست بدوشی خیلیی راحت تری ب سینت اسیب نمیرسه و شیرت روون تر میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.