سلام مامانا بچه تو ۳۷ هفته میشه دنیا بیاد ؟

۷ پاسخ

اره عزیزم بچه خاله من ۳۴ بدنیا اومد همه چیشم ماشالا خوب بود

بله میشه

بله عزیزم بستگی به کشش سیستم ایمنی مادره.
من الان بنا به دیابت بالای که دارم 35هفته ختم بارداری بهم دادن.
ولی شکر وزن ورشد بچم خوبه. آمپول تکمیل ریه میزنم و شیر لیدی میل مصرف میکنم

میشه عزیزم

سلام عزیزم.
اگر طبیعی باشه نه.
ولی اگر سزارین خیلی هم عالی

اره من چند روز پیش تو37 هفته زایمان کردم

۳۷ هفته کامل بشه خیلی بهتره

سوال های مرتبط