۷ پاسخ

۴۸ ساعت که میگذره باید دوبرابر شده باشه

از منم ۲۱۰ بود دو روز بعد از موعد

هر ۷۲ ساعت دوبرابر میشه

عزیزم معمولا بعده 48 ساعت باید تکرار بشه که برای شما باید دوبرابر بشه ینی 400

منم ۲۰۰ بود نگران نباش یه هفته دیگه تکرار کن

من همین هفته پنجم بتا دادم هزارو سبصد و ده بود ‌گفت زیاده فرستادم سونو .فقط کیسه زرد دیده شد جنین نبود ..برای شما اگر نرمال باشه امروز ۲۰۰بودی تا فردا حداقل سیصد باید بشه

۴۸ساعت بعد تکرار کن باید حداقل۲برابر بشه

سوال های مرتبط