خانوما بچه های همسن دخترمن سایز چند میپوشن ؟

۴ پاسخ

من خارجی میپوشونم مدیوم لازج و ایکس لارج اندازه اش میشه

۳۵ فیکس تنشه ۴۰ گشاده براش

الان قواره ها باهم فرق دارن. من یه 35 گرفتم ک از 40 ک میپوشه هم بزرگتره

35 لش یا 40 قواره کوچیک

سوال های مرتبط