خانما جواب آزمایش غربالگریم آمد این چیع مثبته ؟؟😐😐

تصویر
۸ پاسخ

کو مثبت باشه منفی دیگه عزیزم اعداد هم‌خوبه پایین

عزیزم من برات زدم چت جی بی تی
گفت همه چی عالیه و نگران نباش❤️

تصویر

نه عزیزم مشکلی نداری،فقط فری بتا یکم بالاست که تو بعضی خانما طبیعیه، واسه من ۸۷ بود که حتا نیاز به آزمایش مجدد نبود چون ریسک نهایی پایینه.

آزمایش انتی

گلم سالمی نگران نباش اصلا، اون ۶۷ هم مربوط به لانه گزینی هست و خطری نیست

اوکیه همه چی هیچ مشکلی نداری یسری عددا بالا پایینه ولی هیچ مشکلی نیس ب دکترت مراجعه کن

فک کنم مشکل کروموزومی‌هست

اینم جواب یکیش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه وسامی مامان پناه وسامی هفته سی‌ودوم بارداری