کو مثبت باشه منفی دیگه عزیزم اعداد همخوبه پایین
عزیزم من برات زدم چت جی بی تی
گفت همه چی عالیه و نگران نباش❤️
نه عزیزم مشکلی نداری،فقط فری بتا یکم بالاست که تو بعضی خانما طبیعیه، واسه من ۸۷ بود که حتا نیاز به آزمایش مجدد نبود چون ریسک نهایی پایینه.
آزمایش انتی
گلم سالمی نگران نباش اصلا، اون ۶۷ هم مربوط به لانه گزینی هست و خطری نیست
اوکیه همه چی هیچ مشکلی نداری یسری عددا بالا پایینه ولی هیچ مشکلی نیس ب دکترت مراجعه کن
فک کنم مشکل کروموزومیهست
اینم جواب یکیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.