۱۰ پاسخ

پسره از نظر من

ازمایشت خوبه خداروشکر جنسیتم فک کنم دختر باشه.

سالمه....

صفحه دوم بفرست

عزیزم تو این برگه جنسیت و نمیگن

این برگه دیگه ای نداره؟

عزیزم خوبه جوابش .
این فک کنم انتی بود
هزینه اش چقدر شد آزمایشگاه نیلو بود ؟

جوابش خوبه نی نی پسره؟ احتمال نداد

عزیزدلم من بلد نیستم بخدا
ولی انشالله که سالمه و یه گل پسره

عکس بچه رو بفرس

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۸ ماهگی
مامان دلسا خانم مامان دلسا خانم ۱ ماهگی