۳ پاسخ

آره هوش مصنوعی زدم میگه خوبه
ولی غربالگری دوم هم برو حتما
انومالی هم 18افتادی برو

فککنم دختر

نینی احتمالا دختره
اره خوبه شکزخدا

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان الیناونیلا جانم مامان الیناونیلا جانم هفته سی‌ونهم بارداری