۹ پاسخ

دکترت چقدر خنگه‌ازمایشت مشکلی نداشت سلفری رفتی

عزیزم من امروز وقت دکتر داشتم ازش راجب عدد فری بتا پرسیدم گفت نه اصلا رو اینا جنسیت حساب نیست گفتم بهت بگم همون منتظر جواب سلفری باشه انشالله صلاح خدا با خواسته دلت یکی باشه❤️🎀

بچه ازمایش بتا دادم ۱۰۰۰۰ بود ، یعنی دوقلو دارم؟؟

فری بتات بالای۵۰

احتمال دختر

از رو فری بتا میگن زیر 40باشه بچه پسره

فک کنم دختر
سونواحتمال نداد

نه اینجا مشخص نمیشه

ننوشته

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته هجدهم بارداری
مامان شیرین بانو مامان شیرین بانو هفته هجدهم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری