اینم از ازمایش ان تی من
نمیشه از روی این ازمایش جنسیتو حدس زد؟🥺

تصویر
۷ پاسخ

یه نفر به من گفت اگه فری بتا پایین باشه بچه پسره و برای من درست بوده💙🤲

سلام من الان هفته هشتم رو تمام کردم توی هفته نهم هستم بعضی موقعه ها زیر شکمم درد داره خیلی استرتشو دارم ب نظر شما طبیعه کسی هست ک اینجوری بوده باشه

منم امروز رفتم
بهم گف پاهاش بازنکرد ک بگم چیه سونوبعدی میگمت
اگرباعکس کسی متوجه میشه منم بفرستم بهم بگین

سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari_99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله

برای ان تی اول میری سونو بعد آزمایش؟؟؟
و اینکه هزینش چقدر شد؟؟

احتمالا پسر باشه

مگه دکتر بهت احتمال نداد؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وچهارم بارداری