سلام مامانا جواب ازمایش غربالگریم چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم دکترت دارو داده بخاطر فری بتام بالا ؟

خوبه عزیزم فقط فری بتام بالا یکم

این واسه انومالیه ؟

همه چیز خوبه اما ریکس مسمومیت بار داریت بالای

یکیشو خیلی بالا زده ۱در۶۰

بد نیست

سوال های مرتبط

مامان دلسا خانم مامان دلسا خانم ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان مامان فندق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی