سلام خانوما ازمایش غربالگریم چطوره؟؟

تصویر
۷ پاسخ

رفتی غربالگری خب برای چی رفتی خب زود رفتی دیگه فک کردی جنسیتش معلوم میشه

میتونم یه سوال بپرسم

بد قیمت این غربالگری چند شد

نگفت چند هفته بیا

خوبه عالیه پسره نی نی عزیزم

ببین رفتی غربالگری نگفت که جنسیتش چیه

خوبه خدا رو شکر

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیستم بارداری
مامان فندوق❤️ مامان فندوق❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه مامان آریشاه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پارسا و تودلی مامان پارسا و تودلی روزهای ابتدایی تولد