جواب آزمایش غربالگریم اومد پرخطر 😭😭😭

۱۱ پاسخ

باید سلفری بدی
نگران نباش اکثرا برا خیلیا خطا داره

الان اومدم دکتر واسم دعا کنید

حالم از این آزمایشابهم میخوره شروع استرس و بد حالی من از همین ازمایشا بود

اولین بارداریه؟

سر راستین واسه منم پر خطر آمد آزمایش دادم چیزی نبود

از منم پرخطر بود سلفری دادم مشکلی نبود خداروشکر.اصلآ یک درصد هم نگران نباش.چندسالتونه؟

برای من ۲.۳۳بود سلفری هم ننوشتن برام گفتن زیر ۳اوکیه

نگران نباش انتی من 1.7 بود cvs دادم خداروشکر نرمال بود

چند بود مگه؟

وای چقدر مکافات داره این بارداریییی پر خطر یعنی چی خب؟؟

ریسک21بالاس

سوال های مرتبط

مامان بلوبری 🪽 مامان بلوبری 🪽 قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان Baby مامان Baby هفته نوزدهم بارداری
مامان دلسا خانم مامان دلسا خانم ۱ ماهگی
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد