باید سلفری بدی
نگران نباش اکثرا برا خیلیا خطا داره
الان اومدم دکتر واسم دعا کنید
حالم از این آزمایشابهم میخوره شروع استرس و بد حالی من از همین ازمایشا بود
اولین بارداریه؟
سر راستین واسه منم پر خطر آمد آزمایش دادم چیزی نبود
از منم پرخطر بود سلفری دادم مشکلی نبود خداروشکر.اصلآ یک درصد هم نگران نباش.چندسالتونه؟
برای من ۲.۳۳بود سلفری هم ننوشتن برام گفتن زیر ۳اوکیه
نگران نباش انتی من 1.7 بود cvs دادم خداروشکر نرمال بود
چند بود مگه؟
وای چقدر مکافات داره این بارداریییی پر خطر یعنی چی خب؟؟
ریسک21بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.