سلام خانما ازمایش غربالگریم اومد ٫ خوبه ؟

تصویر
۷ پاسخ

احتمالا نی نی پسر

اول یا دوم ؟

👍 عالی

آره همه چیت خوبه وااای منم امروز میرم جواب غربالگریم و بگیرم خیلی استرس دارم خدا کنه خوب باشه😮‍💨

خوبه

عالی❤️

اره تقریبا همه چیت اوکیه

سوال های مرتبط

مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💕هلنا💕 مامان 💕هلنا💕 ۷ ماهگی
مامان پناه وسامی مامان پناه وسامی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ ماهگی
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرِن کوچولو🥹💗 مامان آرِن کوچولو🥹💗 ۳ ماهگی
مامان رَستا مامان رَستا ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری