سلام مامانا آزمایش غربالگریم ان تیم خوبه؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

ن خداروشکر اوکی راستی احتمال نداد بچت چیه

کی میشه منم با این جواب بیام اینجا این هفته قرارع برم

ببخشید واسه این به آزمایشگاه میریم یعنی خون می‌گیرند چجوریه؟

طول سرویکس ننوشته؟

عالیه گلممم

یعنی نتیجه غربالگری خوب و کم‌خطر است.


📊 ریسک‌ها

سندرم داون (Trisomy 21): کمتر از ۱ در ۲۰٬۰۰۰

تریزومی ۱۸: کمتر از ۱ در ۲۰٬۰۰۰

تریزومی ۱۳: کمتر از ۱ در ۲۰٬۰۰۰


➡️ این اعداد یعنی احتمال این ناهنجاری‌ها خیلی پایین است.

🔬 جزئیات مهم

NT (ضخامت پشت گردن): حدود ۱.۱ میلی‌متر → کاملاً نرمال

PAPP-A: حدود 0.69 MoM → قابل قبول

Free β-hCG: حدود 0.61 MoM → در محدوده طبیعی

سن بارداری هنگام آزمایش: حدود ۱۲ هفته

احتمال دخترنداد؟

سوال های مرتبط

مامان مامان پسته❤ مامان مامان پسته❤ هفته شانزدهم بارداری
مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آرکو مامان آرکو ۷ ماهگی
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان نیلـ🧸ـماه


🍒 مامان نیلـ🧸ـماه 🍒 ۵ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 👧🏻دُخـتَـرم🩷 مامان 👧🏻دُخـتَـرم🩷 ۲ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری