عماد رضا چطوره بنظرتون؟

۹ پاسخ

جدا جدا بذار عزیزم
یا عماد
یا رضا

دو اسمه میخوای
امیررضا قشنگتره

عماد به تنهایی قشنگه

عماد تنهای بهتره عزیزم دو اسم نزار همه یه اسمشو صدا میکنن بعد
الان دو اسمه هم زیاد نممیزارن

نشنیدم تاحللا اصلا جالب نیست عماد خالی بزار

اصلا آوا شون به هم نمیخونه .. چرا همچین اسم هایی انتخاب میکنین اخه 🤦🏻‍♀️ اگر مثلا نذر امام رضا کردین خب یه اسمی در کنارش انتخاب کنین ک بهش بیاد مثلا امیررضا یا چمیدونم محمدرضا یا علیرضا ! چیه عماد رضا؟!

وای خیلی سنگین ‌

سلیقه ایه عزیزم‌
ولی چون نظر خواستین با احترام نظر من نیست

هرکدومش به تنهایی قشنگتره

نظر خودت مهم تره ولی من از ترکیبش خوشم نیومد، تکی باشه بهتره

عماد تنهایی شیک تره بنظرم عزیزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙💙جوجه💙💙 مامان 💙💙جوجه💙💙 ۱۱ ماهگی