۶ پاسخ

باید بدی چون ویتامین د هم داره داخلش بدنش نیاز داره هر جور شده بده بهش پدیا بست بگیر یا ویوا کید ویتان هم خوبه

پسر منم نمیخوره ته حلقش میریزم تو سه چهار مرحله قورت میده روشم اب میدم یا پستونک میدم از بغل پستونک میریزم میخوره

موزی‌ طعمش یه جوریه به زورمیخوره بچه پرتقالیشو امتحان کن

اگر شیر خشک میخوره با شیر قاطی کن بده بهش
داخل اب میوه بریز بده
ماهلینم نمیخورد مارم پدیا بست الان بی بی جویس گرفتم واسش دوست داره شما هم مارکشو عوض کن

وسط غذاش یهو بریز تو دهنش بره😁

برای خانه بهداشت امتحان کن چون مزه پرتقال و چربیش کمتر شاید دوست داشته باشه
اگه نخورد باید با سرشیشه امتحان کنی
یا قطره چکان ببر تو دهانش خالی کن زود یه فوت کوچولو تو صورتش قورت میده فقط فوت آروم مثل نسیم

سوال های مرتبط