خانوما فیبروم چیه؟!هرچی راجبش میدونین بگین ممنون میشم

۱ پاسخ

عزیزم من داشتم عمل کردم از کیست یکم بدتره یعنی با دارو رفع نمیشه اگر کوچیک باشه دکتر میگه کاری بهش نداشته باشی کلا مشخص هم نیست از چه عاملی بوجود میاد پد رو مرتب عوض نکنی موقع پریودی زیاد بشینی یا زیاد بری حمام غذاهای چرب و خیلی عوامل دیگه میگن عامل این فیبروم هاست

سوال های مرتبط