ب مردا چ محبت کنی چ نکنی پخی نیستن .ماها زن ها بدبختیم ک عین خر تو خونه اش کار میکنیم کسی قدر نمیدونه سخت نگیر بخیال .بعدشم مرد اگ مرد باشه با ی چای ک میدی دستش میفهمی ک دوسش داری قدر دان زحمت های ک میکشی هست ...وگرنه اگ مرد خودشو بزنه ب اون راه وجودش پر از طلا هم کنی نمیفهمه اره خوشگله
واسه هرکاری ک میکنه ازش تشکر کن واسه کارایی ک برات میکنه ذوق کن قوربون صدقه ش برو بهش بگو قدرتو میدونم ازین حرفا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.