۵ پاسخ

معدش عصبیه

برااعصابه
شاید از معده درد رفته دکتر
دردش برای اعصاب و استرس بوده
دکتر بهش داده

مث من ک دردام از اعصابه همش

ی سریا برا پی ام اس ک بهم میریزه اعصابشون هم میخورن

ارامبخشه

قرص اعصاب حساب میشه ارام بخشه بیخیالی میاره

سوال های مرتبط