ناف دخترم افتاد جاش چی بزنم ؟؟؟

۵ پاسخ

چون تو ۶ روزگی افتاده احتمال زیاد کامل بسته نشده چون دختر منم ۶ روزگی افتاد بردم دکتر پماد چشمی تتراسایکلین و جنتامایسین داد هر کدوم اندازه یه دونه برنج گفت ترکیب کن بزن ۳ روزه کامل بسته شد

نیاز نیس اصلا چیزی بزنی یه وقتی خدای نکردی عفونت می‌کنه
من که چیزی نزدم

نیازی نیست چیزی بزنی ، دکتر گفت ا
هیچی نزنید

پماد تتراسایکلین بزن

تا چند روز تتراسایکلین بزن داخل نافش که خشک نشه و خون نیفته

سوال های مرتبط