چون تو ۶ روزگی افتاده احتمال زیاد کامل بسته نشده چون دختر منم ۶ روزگی افتاد بردم دکتر پماد چشمی تتراسایکلین و جنتامایسین داد هر کدوم اندازه یه دونه برنج گفت ترکیب کن بزن ۳ روزه کامل بسته شد
نیاز نیس اصلا چیزی بزنی یه وقتی خدای نکردی عفونت میکنه
من که چیزی نزدم
نیازی نیست چیزی بزنی ، دکتر گفت ا
هیچی نزنید
پماد تتراسایکلین بزن
تا چند روز تتراسایکلین بزن داخل نافش که خشک نشه و خون نیفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.