سلام مامان ها
کسی از کاپ قاعدگی استفاده میکنه؟

۳ پاسخ

من میخواستم بگیرم هم اینجا و هم از دکتر پرسیدم گفتن خوب نیست خون بر میگرده تو رحم دچار آندومتریوز میشه منم دیگه نگرفتم

بله من

اره من استفاده میکنم

سوال های مرتبط