۱۳ پاسخ

هیچ وقت از این کاپ خوشم نمیومد😐حس میکنم یهو قُلوپی میزنه بیرون یهو

آره استفاده کن چند بار امتحان کنی قلقش میاد دستت اونموقع دیگه راحت ترین پریودیا رو داری

ب نظرم خیلی غیر بهداشتیه😵 چرا خون باید چند مدت بمونه توی لوله آخه ، نوار بهداشتی چقد خوبه هر چند ساعت عوض میکنی ریسکم نداره

منم خوشم نمیاد انگاری یچی لاپاته داری راه میری🤦🏻‍♀️

عزیز دلم کاپ رو اول باید متناسب با واژن بگیری دو سایز هستش و خیلی راحته استفاده ازش ،، جمعش می‌کنی و وارد واژن می‌کنی اگه درست بذاری اصلا در نمیگیره و خون پس نمیده اگه درست سر جاش نباشه هم ی درد حس می‌کنی هم خون پس میده

چند گرفتی گلم تا چند بار میشه استفاده کرد؟؟

وا گفتی من دردم گرفت . من تو پریودی اونجام درد میکنه اصلا نمیتونم از این چیزا استفاده کنم

سرشو تا کن راحت میره...بره داخل خودش باز میشه

مجبوری مگه نوار ک بهتره

سلام بله حتما میتونین از لوبریکانت بر پایه آب استفاده کنین ، حتی اگر کمی ماده تاخیری داشته باشه هم بهتره چون بیحسی ایجاد میکنه و دردش کم میشه. روش های مختلف تا زدن رو امتحان کنین و ببینین با کدوم راحتترین.

اره میتونی
پریودی دیگه
غیر پربود سخت جا مبخوره بدن باز نیست

وای عالیه اولش سخته هی تمرین کن

نه بابا درد اور نیست جمعش کن بفرستش داخل بعد دمش رو بچرخون تا از داخل میزان شه و باز شه

سوال های مرتبط

مامان ارمیا 🧚‍♂️ مامان ارمیا 🧚‍♂️ ۱۷ ماهگی