دو روز اخرو نوار میزارم
منم دوس دارم استفاده کنم ولی بلد نیستم و میترسم ☹️
خیلی دوس دارم استفاده کنم ولی فوبیای اینو دارم بره ته تهی نشه درش اورد😂
چی هس؟؟
باید همراهش نوار استفاده کنیم ؟؟ یا امکان نشتی ش صفره ؟؟؟
خیلی دوسدارم بگیرم.ولی طرز استفادشو بلد نیستم هم اینکه میترسم بره داخل دیگه بیرون نیاد گیر کنه😅
چه مارکی گرفتی زینب جون ؟از دیجی کالا گرفتی؟
تا اخر استفاده میکنم
کاپ قاعدگی چه مارک و سایزی خوبه؟
من دوست دارم بگیرم اما ترس نمیزاره
وای منم دوست دارم استفاده کنم خیلی خونریزی من دارم
چی کاپ ؟؟ کاپ قاعدگی چیه دیگه
اره تا اخر استفاده میکنم اصلا پد نمیزارم..نه اصلا هم در اوردنش سخت نیست
من تاروز آخر استفاده میکنم و در آوردنش هم فرقی نمیکنه واسم
وای متنفرم از کاپ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.