خانما دست پسرمو پشه نیش زده خیلی میخاره چی بزنم بهش

۵ پاسخ

لیمو ترش نصف کن چند بار بمال رو

هیدروکورتوزون چشمی

کالامین

کالامین هم خوبه برای خارش

من از داروخونه پماد گرفتم
برین داروخونه از دکترش سوال کنید بهتون پماد میده

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🌰 مامان فندوق 🌰 ۱ سالگی