۱۷ پاسخ

منننن

من کلا دو بار گرفتم دیگه نگرفتم ول کن بابا

من🤣🤣

وای منم شل کردم‌اول ها تست میگرفتم 😂😂

من دیشب رها کردم.نذری حلیم داشتیم یکم بهش دادم .چند مرتبه بالا اورد😬..

🫂😂😂😂😂

من اصلا نگرفتم 😂

خب بچه اگه حساسیت گاوی نداشته باشه ک راحتی

منننن

دکتر به من گفت این چرتو پرتا چیه بابا نترس🫠😶فقط ادویه نزن

منننن

من😬همه چی دادم ۷ورد دیگه

ممنننننن

من....

من از اول نگرفتم

مننن😂

من از روز اول نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی