درحال درست کردن پنکیک عصرونه😍دخترم خیلی دوست داره

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم‌منظورت از پیمانه چقده؟؟؟

نوش جانش نمی‌دونم چرا بچه های من هیچی دوست ندارن

عزیزم با اون یکی درش درست کن شکلش قشنگتر میشه

پسر من دوس نداره

نوس جونش من دیروز درست کردم برا امروزشم مونده
دختر منم خیلی دوس داره

بی زحمت دستوررر

چقدر اینطوری خوب میشه شبیه ابر میشه😄

دستورشو بده

نوش جونش باشه،عزیزم با شکر درستش میکنی؟

سوال های مرتبط