به بچه ۳ ماهتون اب میدید ؟ ش

۶ پاسخ

پسر من از یه ماهگی دکتر گف میتونی بدی آب.هرزگاهی دو سه قاشق میدادم.ولی الان که گرم شده خودش بخاطر آب گریه میکنه دو سه بار یکم تو شیشه شیرش میریزم میخوره

دکتر بە من گفت تا ۶ ماه کامل نشدە بهش آب ندە

نه عزیزم نوزاد تا ۶ ماه آب شو از سینه مادر میخوره دیدی اولش آبه بعدش شیر میشه همون آب منظورمه

تو گهوار دیدم بعضی مادرا گفته بودن اب در حد یه سی سی دو بدید اشکال نداره اب که برعکس این داروها و شربت ها ضرر نداره

اره من میدم روزی دو قاشق مربا خوری چون گرمه اینجا ومیگن شیر مادر گرمه بچه تشنش میشه

نه آب چرا؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین♡شاهوین مامان ماهلین♡شاهوین ۳ ماهگی