خانمای گل شما ب بچه ب چهار ماهتون آب میدید؟

۱۴ پاسخ

اره

بعضی وقتا که گرمه

من ی چن روزه روزی ی سیسی میدم

اره هزیزم میدادم تو این سن

نه اصلا دکتر پسرم گفت نیازی نیس بدی .اینم بگم که پسرم یکی دوبار اومدم ۲۰ تا ریختم تو شیشه اصلا نخورد خودشو بد کرد

من امروز تازه شروع کردم

نه نمی‌دم

ن عزیز

اره از اول

منم نمی‌دادم ولی صورتش جوش مانند زده بود فهمیدم کم‌ابه شده بدنش بخاطرع همینه منم از ۲ماهگی با قطره چکان میدادم مخصوصن الان ک تابستونه خوب گرمشون میعش تشنه شون میشه

من از همون اول آب میدم

من دوماهشه ولی میدم

مخصوصا الان که تابستانه و خیلی هوا گرم بچه هم مثل آدم بزرگ تشنه میشه و نیاز به آب داره

من که هرسه تا بچه هام از همون اول آب دادم

سوال های مرتبط

مامان ببری کوچولو🐯💕 مامان ببری کوچولو🐯💕 ۱۳ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی