خب غذاهارو امتحان کردی؟ یا فقط سرلاک میدی؟
بچه های منم بدغذا بودن این ترکیبو دوس دارن ولی
کدو
گوشت گوساله
هویج
سیب زمینی
برنج ایرانی
جوپرک
همه رو میپزم و پوره میکنم عالیه
پسر من ک هیچکدوم و نمیخوره.فقط دلش غذای ادم بزرگارومیخاد ک نمیشه ب اون صورت داد.هرچی فرنی درست میکنم با هرطعمی دهنش وقفل میکنه.نمیدونم چرا
به جز خرما و موز و حريره و فرني سرلاك ديگه اي نميمونه براي سن بچه ات گلم
من سرلاك حريره بادوم ميدم تابحال سه قوطي گرفتم خيلي دوس داره ، ولي شنيدم گندم موز رو بيشتر بچه ها دوس ندارن ، گندم و خرما هم ميگن خوشمزه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.