۴ پاسخ

خب غذاهارو امتحان کردی؟ یا فقط سرلاک میدی؟

بچه های منم بدغذا بودن این ترکیبو دوس دارن ولی
کدو
گوشت گوساله
هویج
سیب زمینی
برنج ایرانی
جوپرک

همه رو میپزم و پوره میکنم عالیه

پسر من ک هیچکدوم و نمیخوره.فقط دلش غذای ادم بزرگارومیخاد ک نمیشه ب اون صورت داد.هرچی فرنی درست میکنم با هرطعمی دهنش وقفل میکنه.نمیدونم چرا

به جز خرما و موز و حريره و فرني سرلاك ديگه اي نميمونه براي سن بچه ات گلم

من سرلاك حريره بادوم ميدم تابحال سه قوطي گرفتم خيلي دوس داره ، ولي شنيدم گندم موز رو بيشتر بچه ها دوس ندارن ، گندم و خرما هم ميگن خوشمزه هست

سوال های مرتبط