سونو انتی 5 میلیوووون😛😂 محشره بینظیرهههه

۲۴ پاسخ

چه گرون شده
خداروشکر جنسم جور شد دیگه بچه نمیخوام😂

من ۲۷۰۰ دادم ۲۸۵۰ هم آزمایش

من ازمایشش شد 1 و 700
خودش شد 2 و ۸00🤦🏻‍♀️💁🏻‍♀️
تازه انومالی ازمایشش شد 4ملیونو 700
خود سونو 5 ملیونو500
برا ۸ تیر نوبت انومالی دارم🫡🤣🫂
16 هفته ازمایششو دادم

یا خدا 🥺🥺🥺

من امروز دادم 2700
آزمایش هم 1800

چراانقدر زیاد بنظرم قانونی‌نمیگیره ها

والا باید واس مادرای باردار همه چی رایگان باشه بخاطر همین خیلیا بچه نمیارن حالا دوقلو هم باشه ک دیگ هزینه هرکدوم جدا حساب میکنن واس هر قل

من شد ۶ تومن. حالا بعد اون ی سلفری ۱۶ تومنم دادم
مال من بیشتر محشرههههه بینظیرععع 😂

یا خدا با این حال ما چطور بچه بیاریم

از من‌۲.۵ میلیون گرفتن

سونوی اول باداری

بدون آزمایش؟!

اشتباه شده اوه

جدییی

شهر ما ۵ میلیون و نیم

بیمه داشته باشی کمتر میشه؟

وای وای غلط کردم هیچ بچه ای نمیخوام

بچمون سالم باشه فدای سرش
کلیه مونو میفروشیم😂

بی نظیره 🤣🤣🤣

من بدون بیمه و کدرهگیری ازاد ازاد شد ۱۴۰۰😐تازه میگفتم خیلیه🙂😂

پس آزمایشش چی؟ اونو حساب نکردی؟

چراااانقد زیاد

اولشه 😂😂😂

یااااامامممم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵هدیه خدا🩵 مامان 🩵هدیه خدا🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری