چه گرون شده
خداروشکر جنسم جور شد دیگه بچه نمیخوام😂
من ۲۷۰۰ دادم ۲۸۵۰ هم آزمایش
من ازمایشش شد 1 و 700
خودش شد 2 و ۸00🤦🏻♀️💁🏻♀️
تازه انومالی ازمایشش شد 4ملیونو 700
خود سونو 5 ملیونو500
برا ۸ تیر نوبت انومالی دارم🫡🤣🫂
16 هفته ازمایششو دادم
یا خدا 🥺🥺🥺
من امروز دادم 2700
آزمایش هم 1800
چراانقدر زیاد بنظرم قانونینمیگیره ها
والا باید واس مادرای باردار همه چی رایگان باشه بخاطر همین خیلیا بچه نمیارن حالا دوقلو هم باشه ک دیگ هزینه هرکدوم جدا حساب میکنن واس هر قل
من شد ۶ تومن. حالا بعد اون ی سلفری ۱۶ تومنم دادم
مال من بیشتر محشرههههه بینظیرععع 😂
یا خدا با این حال ما چطور بچه بیاریم
از من۲.۵ میلیون گرفتن
سونوی اول باداری
بدون آزمایش؟!
اشتباه شده اوه
جدییی
شهر ما ۵ میلیون و نیم
بیمه داشته باشی کمتر میشه؟
وای وای غلط کردم هیچ بچه ای نمیخوام
بچمون سالم باشه فدای سرش
کلیه مونو میفروشیم😂
بی نظیره 🤣🤣🤣
من بدون بیمه و کدرهگیری ازاد ازاد شد ۱۴۰۰😐تازه میگفتم خیلیه🙂😂
پس آزمایشش چی؟ اونو حساب نکردی؟
چراااانقد زیاد
اولشه 😂😂😂
یااااامامممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.