منم مثل شما شده بودم از دکتر پرسیدم گفت قبل چهل روزگی احتمال پریودی نیس احتمالا کار سنگین انجام دادی
احتمال بارداری بعد زایمان خیلی زیاده مخصوصا وقتی که پریود بشی یعنی تخمدانت شروع به فعالیت کرده من بچه اولم دو ماهش بود که فهمیدم حاملم الان که زایمان کردم خیلی میترسم قرص میخورم جلوگیری طبیعی هم دارم ولی بازم میترسم 😁
سلام عزیزه دلم بسلامتی انشالله❤️
بهتره از دکترت سوال کنی گلم،ولی من شنیدم میگن احتمالش خیلی هست چون رحم هنوز زخم و باز هستش،ولی باز به خودت استرس نده عزیزم از دکترت سوال کن بهتره❤️
قبل ۴۰ روز رابطه داشتی!!!!!
خیلی برای بدنت ضرر داره
امکان بارداری هست اما وقتی دوباره خونریزی داشت احتمالش کمه
ممکنه پریود باشی اگر خونریزیت علائم پریود داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.