گلم بخون خوب دیر نشده هنوز حیفه منم مثل تو بودم ولی ازدواج کردم الان درسته نتونستم با بچه معدل بالا بگیرم ولی ادامه دادم الان دانشگاه میرم ترم پنجم میتونی ادامه بدی من که کلا مجازی اصلا نمیخواد دانشگاه هم بری بهترین موقه بود برات
مغزمونو خر گاز زد شوهر کردیم😃
بخدا اگ ادامه میدادی داشنگاه دولتی قبول میشدی دکتر مغز واعصابی چیزی میشدی تو حیف ک ادامه ندادی🙂
عزیزم اگر پیاممو میبینی بدون تو فوق العاده عالی و باهوش هستی
خودتو حیفتر ازین نکن
ادامه بده میتونی
تو خیلی زرنگ وباهوشی
میتونی درس بخون شروع کن ادامه بده
فقط شروع کن حسش میاد
بخاطر دخترت بخون
بعدها پشیمونی داغونت میکنه
فهمیدم که از ازدواجت راضی نیستی
پس درسته بخون
تو هر شرایطی هستی میتونی چون باهوشی
من خودم دانشگاه رتبه برتر بودم علوم آزمایشگاهی خواندم لیسانس گرفتم سرکار هم ۲ سال رفتم بعدش ازدواج کردم و تازه بچه آوردم تو ۳۰ سالگی ولی میگم کاش وقتی سنم کمتر بود بچه می آوردم و فاصله سنین با بچه کمتر بود فرزند مهم تره برام
سلام مشکلی نیست هیچوقت برای درس خواندن دیر نمیشه نگران نباش بچه که بزرگتر شد در حد ۲ سال میتونی دوباره کنکور بدی اتفاقا هرچی سنت بالاتر میره بهتر هم درس رو میفهمی.فقط کافیه بخوای.خلاصه همسرت رو هم میتونی راضی کنی الان تو این زمونه یک نفر با یه حقوق نمیتونه یا بگو بهش که اگر مدرک علمی بالاتری بگیری برای اون هم خوب میشه باعث افتخارش میشی .سنت هم خیلی بالا نیست
حیف اگ من بودم ول نمیکردم
چرا الان ادامه نمیدی؟؟؟🤔🤔🤔
واااای حیف حیف حیف
تو رو خدا ادامه بده حیفی بخدا
دختر ادامه بده ، هشتادی هستی سنی نداری گلم، بخدا حیفه یه الگوی موفق واسه دخترت باش، عیب نداره ازدواج کردی، فقط یه مقدار کارت سخت تر میشه، استعدادت هم به کمکت میاد نگران نباش
خوش بحالت جای تو بودم ی لحضع صبر نمیکردم حیف ک رشته ی بدی دارم وگرنه ادامه میدادم
یک عدد همدرد🙋🏻♀️
مامایی قبول شدم شوهرم نذاشت برم بچه بودم عقلم نمی رسید
بعدش رفتم فرهنگیان ولی راضی نیستم🥲
اگه واقعا پایه 11 رو اونم تجربی 20 میاوردی ت واقعا ی چیز دیگه بودی .من راهنمایی 19.93 میاوردن ولی دبیرستان خیلی سخت بود 18 17 میگرفتم
ادامه بدههه دیرنشده دخترررر
ماشاءالله😍😍
آفرین خیلی درسخون بودی چرا نخوندی
چحیف ک ادامه ندادی معدل ۲۰ تو رشته تجربی اونم ۱۱ ام واقعا چیز کمی نیست
خب چرا ادامه ندادی؟🥲
خب چیشد بعدش
خب چرا درستو ادامه ندادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.