۱۴ پاسخ

بچه من ۱۱ ماهش دده میگه فقط😂بچه این همه برات حرف میزنه چی بگه قانع شی دیگع😄😄

۱۰ ماهه عزیزم انتظار که نداری برات شاهنامه بخونه😐😐😐😐

وااااا بچه ماشالله خوب میگ.

واااا دنیا ماشاالله انقدر حرف میزنه دیگه ویهان که بابا و دد میگه بلده بعضی چیزارو ولی نمیگه 😐
چرا من دیر رسیدم هرچی عکس گذاشتی ندیدم😂😂😂😂

پسر من فقط بابا میگه😐😐😐

تو این سن زیادشم هستا

ماشالله بهش عزیزم

خیلی خوبه که پسر من یدونه نه رو میگه یدونه مامان و دد ،همبن

پسر منم اینارو میگ دد نن نه به اره میگ اله بده رو میگ بیده ماما بابا ها به عموش میگ مثلا هادی آب اده اههه باصدای بلند و رسا ک میگی غلط کردم ببخشید کوتاه میاد😂 ممه
گریه الکی سرفه الکی خندالکی
اداتو درمیاره همه ایناکارو میکنه
منم بعضی وقتا مثل شما توقع و دارم ازش بیاد باهام حرف بزنه درد و دل کنه😂😂
ولی میبینم خیلی از بچه ۱۰ زیاد توقع دارم

ماشالله خوبه که

فقط انیر 🤣🤣🤣

دخترم من فقط بابا و دادا

من اصلا باهاشون کار نمیکنم
خودشون یاد میگیرن بیشتر کلمه هارو

توقع داری شعر هم برات بخونه😐😂
عجباااا
خودشون کم کم به حرف میوفتن دیگه
چرا باهاش کار کنی

دختر من صدای ماشین، ادای خنده های ما، سرفه، بابا و اَدا و دای و دد و آخ رو میگه ولی ممه و مامان رو اصلااا

سوال های مرتبط