بچه من ۱۱ ماهش دده میگه فقط😂بچه این همه برات حرف میزنه چی بگه قانع شی دیگع😄😄
۱۰ ماهه عزیزم انتظار که نداری برات شاهنامه بخونه😐😐😐😐
وااااا بچه ماشالله خوب میگ.
واااا دنیا ماشاالله انقدر حرف میزنه دیگه ویهان که بابا و دد میگه بلده بعضی چیزارو ولی نمیگه 😐
چرا من دیر رسیدم هرچی عکس گذاشتی ندیدم😂😂😂😂
پسر من فقط بابا میگه😐😐😐
تو این سن زیادشم هستا
ماشالله بهش عزیزم
خیلی خوبه که پسر من یدونه نه رو میگه یدونه مامان و دد ،همبن
پسر منم اینارو میگ دد نن نه به اره میگ اله بده رو میگ بیده ماما بابا ها به عموش میگ مثلا هادی آب اده اههه باصدای بلند و رسا ک میگی غلط کردم ببخشید کوتاه میاد😂 ممه
گریه الکی سرفه الکی خندالکی
اداتو درمیاره همه ایناکارو میکنه
منم بعضی وقتا مثل شما توقع و دارم ازش بیاد باهام حرف بزنه درد و دل کنه😂😂
ولی میبینم خیلی از بچه ۱۰ زیاد توقع دارم
ماشالله خوبه که
فقط انیر 🤣🤣🤣
دخترم من فقط بابا و دادا
من اصلا باهاشون کار نمیکنم
خودشون یاد میگیرن بیشتر کلمه هارو
توقع داری شعر هم برات بخونه😐😂
عجباااا
خودشون کم کم به حرف میوفتن دیگه
چرا باهاش کار کنی
دختر من صدای ماشین، ادای خنده های ما، سرفه، بابا و اَدا و دای و دد و آخ رو میگه ولی ممه و مامان رو اصلااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.