۱۹ پاسخ

کمهه؟!!!!!!
ادم میمونه چی بگه واقعا

برای دختر زیادم هس

چرا میشه بهش بده اول برو وزنش کن ببین چند کیلو هست بعد بهش بده ببین چند گرم اضافه میکنه...پسر من 200گرم تو یک هفته اضاف کرد..

من دکتر سرم غر غر کرد گف بچه ترکوندی ۹۹۵۰ بود هفته قبل با قد ۷۶

دختر من ۱سالشه۹کیلوست

پسرم وزنش 9کیلوعه

دو بار در روز بهش بده صبح شب مثل شیر که بهش میدی..اره تو فرنی هم میشه

قیمتش 420هست

عالیه عزیزم دختر من تازه هشت کیلو چرا میگی کمه

بد نیس

نرماله همه چیش نه عالیه نه ‌کم

عالیهه

اره بابا خوبه
نرماله کاملا

پسر منم یه مدت بود وزن نمیگرفت بهش شیر خشک ریسورس جونیور دادم وزن گرفته عالی بود

هشت کیلو بود کم کرده نمی‌دونم بخاطر اینکه دونه در آورده با می‌تونه راه بره

خوبه عالی هست چرا حس میکنی بده

وزنش کم شده بود بجایی اینکه اضافه کنه

ماه پیش قد وزن بچه ام قد 78 وزنش 7700 بود

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آراد🧸 مامان آراد🧸 ۱۳ ماهگی