آره خوبه
مونده به وزن تولدش دیگه عزیزم پسر من هفت ماهگی ۱۰۶۰۰بود وزن تولدش ۴۲۰۰بود .الان یکی میاد میگه بچه تو زیاده برا من کمه خب همه چی برمیگرده به وزن تولد و ارث .وزن پسرتون بنظر من خوبه .اگه رو نمودار خودش حرکت کرده باشه عالیع
عالیه دختر من ۷/۷۰۰ بود 🥲🥲🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.