۸ پاسخ

سلام اسم دکترت چیه

هفته ای دوبار عزیزم طولم از ۳۱ شد ۳۴

هفته یه بار

من هفته ای یبار نهایت دیگه شاید دوبار بشه

من الان یه ماهیه به روز در میون میرم ولی تایم کم چون اصلا طاقتم نمیشه مخصوصا تو گرما

اگه دکترت چیزی نگفته بستگی به خودت داره. حمام آب داغ نباشه و طولانی هم نباشه بعدش هم استراحت کن

من اوایل که استراحت بودم تو زمستون بود هفته ای یکبار

هفته دوبار اخه تو گرمای خوزستان مگ میشع هفت یبار رفت😑

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوروش و کیمیا مامان کوروش و کیمیا روزهای ابتدایی تولد