سلام اسم دکترت چیه
هفته ای دوبار عزیزم طولم از ۳۱ شد ۳۴
هفته یه بار
من هفته ای یبار نهایت دیگه شاید دوبار بشه
من الان یه ماهیه به روز در میون میرم ولی تایم کم چون اصلا طاقتم نمیشه مخصوصا تو گرما
اگه دکترت چیزی نگفته بستگی به خودت داره. حمام آب داغ نباشه و طولانی هم نباشه بعدش هم استراحت کن
من اوایل که استراحت بودم تو زمستون بود هفته ای یکبار
هفته دوبار اخه تو گرمای خوزستان مگ میشع هفت یبار رفت😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.