بچه اول منم اینجوری بود باید اصلا دست نزنی خودش یا جذب بدنش میشه یا اینکه مثل پسر من میترکه خودش
بله عزیزم دست نزن بهش خودش خوب میشه مال دختر من یه چیز سفید و زرد میومد بیرون موقه حموم دیگه خودش کم کم خوب میشه
آره
خودش خوب میشه انشاءالله
عزیزم دستش نزن خوب میشه
چه واکسنیه؟؟بهداشت به من گفت واکسن بدوتولدو که زدم دیگه تا ۲ ماهگی واکسن نداره. درسته؟
چرا بچه من ندارع اصن
اره طبیعیه خودش خوب میشع
آره اصلا بهش دست نزن هیچی هم نزن
خودش خوب میشه
البته احتمالا سر باز میکنه و خون و چرک خارج میشه که اونم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.