من خیلی وقته نخوردم یعنی از موقعی که فهمیدم باردارم
گاها پفکو چیپس خوردم ولی در حد دو تا دونه
و منی که هوس کرانچی کردم
پفک فشارو میبره بالا کمبخور
رنگ مصنوعی دارن
منم عاشق مغز تخمه 🤤
هوس کردم منم ولی شوهرم نیست برام بخره و باید دو روز دیگه صبر کنم وای😢
نوش جونت اینا خیلی خوشمزن😑 منم روزی نصف یا یه بسته میخورم چن ماهه
دختر قبلیمم همینجوری شده بودم هرروز پفک و بستنی🤦🏻♀️
پفک خیلیییی کم میخورم خوب نیست
فقط بستنی
منم هوس كردم امروز خيلى وقته نميخورم
وایییی منم.
نوش جونت من از پفک و چیپس متنفر بودم همیشه
منم ولی اصلا سمتشون نمیرم همینطوری چیزای مقوی کم میخورم اینو بخورم دیگه بدنر
دقیقا منم
ولی نمیخورم 🫠
و منمممم😂یه هفته تو ترک بودم الان دلم خواست
زیاد نخور خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.