یعنی تو بارداری عاشق این پفک هام

تصویر
۱۶ پاسخ

من خیلی وقته نخوردم یعنی از موقعی که فهمیدم باردارم
گاها پفکو چیپس خوردم ولی در حد دو تا دونه

و منی که هوس کرانچی کردم

پفک فشارو میبره بالا کم‌بخور

رنگ مصنوعی دارن

منم عاشق مغز تخمه 🤤

هوس کردم منم ولی شوهرم نیست برام بخره و باید دو روز دیگه صبر کنم وای😢

نوش جونت اینا خیلی خوشمزن😑 منم روزی نصف یا یه بسته میخورم چن ماهه
دختر قبلیمم همینجوری شده بودم هرروز پفک و بستنی🤦🏻‍♀️

پفک خیلیییی کم میخورم خوب نیست

فقط بستنی

منم هوس كردم امروز خيلى وقته نميخورم

وایییی منم.

نوش جونت من از پفک و چیپس متنفر بودم همیشه

منم ولی اصلا سمتشون نمیرم همینطوری چیزای مقوی کم میخورم اینو بخورم دیگه بدنر

دقیقا منم
ولی نمیخورم 🫠

و منمممم😂یه هفته تو ترک بودم الان دلم خواست

زیاد نخور خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری