پاراکید بده اگه پلارژین داری اونو بده اگه نه همین پاراکید و بده
استامینوفن یک ماه بعد از اینکه بازش میکنی خراب میشه، اگه خیلی وقته بازش کردی یدونه جدید بگیر بده، پاراکید خوبه.
پاراکید بده اول تبشو بگیر ببین تب داره یا ن بعد بهش بده
اگه آبریزش داره ممکنه سرما خورده باشه قطره ی پلارژین بده ،ممکنه بی فراریش بخاطر بیخوابی باشه بزار تو ماشین یه دور بزن شاید خوابید من بچم صبح همین جوری بود خوابید بیدار شد بهتر شد
پاراکید بده
پاراکید یک و نیم برابر وزنش بده. هر ۶ساعت تا تبش بیاد پایین. اگردیدی سرما خورده ببر دکتر بگو پلارژین و شربت سرماخوردگی بده. اگرم تبش پایین نیومد بگو شیاف استامینوفن بده بهش. هر ۸یاعت یه شیاف بذار مثل جِت میاد پایین تبش.
پارامید برا واکسنا میدادم خوب بود
اما اول تبش رو بگیر ببین اصلا اب داره
شاید ویروس ابریزشم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.