نی نیت خودشو سفت میکنه
طبیعیه من پرسیدم از دکتر گفت بلوغ حرکاتشه طبیعیه مال منم خیلی خودشو سفت میکنه اذیتم همش
اینا دکترم گفت ماه درد هست شکم سفت میشه بدون درد فقط احساس فشار میکنی بعد دوباره شل میشه.دقت کن اگه نامنظم باشن مشکلی نیست ولی اگه منظم مثلا نیم ساعت ی بار بود کم کم فاصله بین انقباضات کمتر شد دردم باهاش شد دیگه باید بری بیمارستان
طبیعیه عزیزم نگران نباش منم اینجوری بودم الان تکون میخوره محکم تر دوباره یکی دو هفته دیگه کم میشه دوباره محکم تر میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.