۷ پاسخ

عزیزم شاید منتظر بمونی تاخیر بیوفتی

انشالله ماه بعد مثبت بشی عزیزم
قط کن دیگه

آره قطع کن پریود شی

آره دیگه قطع کن
انشاالله این ماه مثبت بشی چون تاثیر دارو هنوز تو بدنت هست

ایشالا بزودی مثبت بشی خیلی سخته انتظار دردی مه دو سال دارم میکشم شیاف قطع کن

بعد یه سوال حاله یا خط تبخیر نداشت بی بی هات ؟

عزیزم چقدر ناراحت شدم برات. ، انشالله ماه بعد با بی بی مثبت میای ، ناراحت نباش خدای ما هم بزرگه

سوال های مرتبط

مریمی مریمی قصد بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته هشتم بارداری
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری