عزیزم شاید منتظر بمونی تاخیر بیوفتی
انشالله ماه بعد مثبت بشی عزیزم
قط کن دیگه
آره قطع کن پریود شی
آره دیگه قطع کن
انشاالله این ماه مثبت بشی چون تاثیر دارو هنوز تو بدنت هست
ایشالا بزودی مثبت بشی خیلی سخته انتظار دردی مه دو سال دارم میکشم شیاف قطع کن
بعد یه سوال حاله یا خط تبخیر نداشت بی بی هات ؟
عزیزم چقدر ناراحت شدم برات. ، انشالله ماه بعد با بی بی مثبت میای ، ناراحت نباش خدای ما هم بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.