۸ پاسخ

من چکاپ کامل دادم با هزینه مطب 3تومن شد

۷۰۰تو مطب گرفت حدود ۸۰۰تو آزمایشگاه

۸۰۰ مطب
۱۴۰۰ ازمایشگاه
میتونید بجای مطب برید بهداشت برای نمونه

ویزیت رایگان بود برام
420 مطب گرفت
1440 آزمایشش شد
جوابش هنوز نیومده حدود 20 روز دیگه میاد

400مطب گرفت 600آزمایشگاه

برا منم دکتر نوشت هنوز ندادم زنگ زدم پرسیدم گف از ۷۰۰ تا یک ونیم

ببر پزشک خانواده برات مینویسه میشه ۲۰ هزارتومن
بعد ببر بهداشت رایگان نمونه میگیره
بعد ببر ازمایشگاه ک فقط پول ازمایشگاه بدی

من رفتم بهداشت نمونه برداشت رایگان
بردم آزمایشگاه هزینه آزمایش ۱/۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان نیکا ونورا مامان نیکا ونورا ۳ سالگی