خانما میخام ساک نی نی رو جمع کنم چیا بردارم

۲ پاسخ

من هنوز جمع نکردم😬😬🤧

من یه دست ست هفت تیکه سرهمی برداشتم یه دستم بیمارستان میگیرم یه دستم صفر گذاشتم تو ساکش با پماد سوختگی و دور پیچ یدونه خشک کن یا فلاکس و شیرخشک شیشه شیر و پستونک نمی‌برم چون نمی‌ذارم بدیم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری